Thursday, March 15, 2012

Hina sangat ke orang tak pakai tudung ni?



Well, aku ckp benda ni sbb aku terasa dgn dua orang perempuan yang berubah ke jalan Allah. Aku tahu aku tak pakai tudung mcm korang, tp harus ke pulaukan aku time kt meja makan? Aku ni setan sangat ke smpai korg tknmpk aku? Time aku mkn korang kemain cerita psl tudung lah itulah, mcm aku ni apa. Korg nk perli tuh perli betul2 lah jgn smpi buat aku terasa. Serupa takpayah pakai tudung kalau menyakitkan hati orang lain. Lagi satu dh ubah prangai yg langsi tu belum? Sikit2 nak buat aku sakit hati. Sehina-hina aku pun, Allah tak letak pun aku kt list hina dia, just aku tahu aku tklayak utk mndpt penghargaan drpd dia sbb aku insan yg lemah. Korg jgn risau lah aku mmg akan pakai tudung, just aku nk tggu betul2 ready sbb aku takut aku akan buka one day! Tolonglah, mmg ada prang yg takpakai tudung ni hina tp apa hak kita yg merupakan makhluk ciptaan Allah? So jgn nk pulaukan or whtevr lah. Jagalah perasaan semua orang. Aku yg tktutup rmbut ni selagi boleh bersabar, aku akan sabar sbb sabar itu separuh drpd Iman. So jaga perasaan semua org ye wahai wanita bertudung. No heart feelings xx


With Love,
Nikki Zamri.

No comments:

Post a Comment