Thursday, August 26, 2010

Funny moment before sleeping HAHA

Ok, this part begin like this. Aku dgn Shasha baru je lepas finish revised our exam subjects yesterday. Then, at about 1am, I felt so sleepy and talked a lots with her while Boboy lay down between us. Lepas tuh aku menguap gilaa sbb dh mngantuk sgt kan. Aku cepat2 prepare kan diri aku lepastuh dgn lajunya aku tundingkan jari telunjuk aku kt Shasha sambil kata "Kau lmbt, kau kene tutup lampu" cepat2 aku baring lepastuh buat bunyi berdengkur. Shasha tak pepasal gelak. Lepastu kita org gelak2 then aku tetiba nk minum air Mountain Dew Shasha. Aku minumlah then semaklah sorg budak ni which is Boboy. Dia pun join sekali. Then, aku buat plan jahat dgn Shasha utk kenekan Boboy pulak. Ya Allah, kelakar gila time tu. Boboy dgn tgh minum cepat2 pgang botol sambil baring. Then dia wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Dia ckp " Tak aci lah Abg tgh minum air *sambil mnangis*", alaaaa kesiannya tp mmg klakar lah smlm. HAHA.

With Love,
Nikki Zamri

No comments:

Post a Comment